Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփման, գնահատման գործիքներ, խնդիրներ
Երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփումը իրականացվում է հեռավար-առցանց ընտանեկան, անհատական, ինքնակրթության նախագծերի ամփոփման հիման վրա: Գնահատումը իրականացվում է ըստ գնահատման կարգի և այդ կարգի լրացումների:
- Դասավանդողները յուրաքանչյուր շաբաթ ներկայացնում են իրենց շաբաթական հաշվետվությունները, որոնցում ներառված են նախագծին մասնակցած սովորողների նյութերի հղումները
- Կազմակերպիչները հավաքում, հրապարակում են սովորողների ընտանեկան նախագծերի փաթեթները: Ըստ բլոգներում հրապարակված արդյունքների, անհրաժեշտության դեպքում կազմակերպիչը անհատապես գրում է յուրաքանչյուր սովորողի, զգուշացնում ծնողի, եթե նկատվում է սովորողի պասիվություն, գործունեությանը չմասնակցում:
- Դպրոցի ղեկավարի բլոգում շաբաթվա ամփոփման մեջ ներառված են և՛ դասավանդողների, և՛ սովորողների հաշվետվությունները, աշխատանքների փաթեթները:
Որպես գնահատման գործիք են օգտագործվում.
- “Ես կարողանում եմ” ստուգատեսի արդյունքները
- Սովորողների հաշվետվություն-պատումները
- ինքնակրթույան արդյունք-ներկայացումները
- Ընտանեկան նախագծերի, գործունեության գնահատումը ընտանեկան դպրոցի ուսուցչի (ծնողի) կողմից
- Ելքի ստուգատեսներ
- հաշվառման մատյանում արված գրանցումները
- Ընտանեկան դպրոցի նախագծերի ամփոփումները